Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, iulie 11, 2008

Parerea mea despre viata, si mine, eventual

(8| 'neatza! wtf ii viatza? nici n-am inceput bine postu si am si facut o rima. ii clar.despre mine: line one: poet:)). urmeaza sa zic ca is emo si ma da afara de pe blogger tipu care o scris postu dinaintea mea. dar nu..nu's emo, chill.
viatza: o perioada de timp...nedeterminata - nici macar de mama omida sau de tata greiere - impresionanta si plina de surprize. orice de surprinde. orice faci, chiar daca nu iti dai seama, te surprinde. ma gandeam zilele astea "what should I do for living", desi inca nu e cazul. abia acu' mi-am dat seama: vand gogosi! e foarte simplu.si banos.
avand in vedere faptul ca toti politicienii fac asta, si le merge al naibii de bine, eu de ce n-as face-o? pana si lu' ala gri de la 0TV ii merge foarte bine( am auzit ca si-a luat un Rolls Royce de curand). si ce dracu face ala? btw, astia de la Rolls Royce, Maybach, Bentley and so on...ar trebui sa isi aleaga clientela mai sever. intr-un Bentley se plimba si HM Elisabeta a II-a, si piticu din Snagov. not fair! de ce ? de ce trebuie sa ajunga toti midgetsii sa conduca un Bentley? sunt rasist, recunosc. sunt impotriva transformarii tziganilor in rromi si a faptului ca statul roman preia toata responsabilitatea faptelor tiganilor. ma gandeam..intr-o zi..ca ar trebui mutati. Romania e mare, cel putin suficienta pt. noi, indigenii. am putea sa le dam o bucata de pamant...cat sa le ajunga, undeva, oriunde. sa se mute toti acolo, sa-si infiinteze statul sau "regatul" Tzigania sau cum plm le-o zice, si sa se descurce. tot ce fac e sa cerseasca si sa se milogeasca la toate colturile de strazi. ar trebui sa se termine cu asta o data!
mdah...o reusit sa-mi strice iar ziua. si am si deviat serios de la subiect. dar..conteaza? e un blog,scriu ce vreau, citesti daca vrei:)
btw, io's skely:)

Un comentariu:

Bogi spunea...

:)

poi rromi de-aia is tzigani ... fiindk is leneshi si mocikoshi si muritori de foame ... chiar dak ar avea pamant nu-l lucra ... mai bine merg la cershit (am auzit k se cashtiga bine, pana la 3Mil pe zi, in metrou din bucuresti Oo )
de-aia ar fi trebuit sa ii omoare Hitler pe totzi sa nu mai avem probleme cu jegu' lor, lenea si hotzia... blah