Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

marți, iulie 15, 2008

Joculetele tip miniclip

Aproape oricine care navigheaza pe net trebe sa fi jucat macar odata un joculet de genu.Sunt scurte multe dintre ele usoare si de obicei foare amuzante.Majoritatea creaza dependenta unele dintre ele imi plac atata de mult incat chiar si dupa ce le termin continua sa ma amuze ceea ce la jocurile "mari"odata ce le termin nu prea ma mai atrag.Principala diferenta dintre ele fiind faptu ca daca ma blochez la un nivel la un joc "mare"(in caz ca nu se subantelege prin joc mare ma refer la jocurile ce trebe instalate sunt mai complicate si necesita mai mult timp pentru a le termina gen SplinterCell sau GTA samd.) ies si imi piere tot chefu de a ma mai juca acel joc dar la un joculet mic chiar daca mi se pare imposibil sa trec ma incapatanez si imi petrec ore intregi jucandul pana reusesc sa-l termin.De obicei cand am 10 minute libere ma gandesc sa ma joc un joculet sa nu ma plictisesc dar in loc sa joc 10 minute joc o ora sau mai mult.In orice caz aceste joculete sunt amuzante, creaza dependenta mai usor decat cocaina sau heroina si sunt perfecte pentru timpul liber:).In caz ca vreti sa jucati va sfatuiesc sa intrati pe MINICLIP sau KONGREGATE
Have Fun:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

vai ce fraze stii sa scrii:))...mai pune cate-un punct, o virgula.Mai trebuie sa scrii totul legat ca in latina si ne-ai dat pe spate:))

Anonim spunea...

si ca sa fiu la subiect: mie nu miau provocat dependenta jocurile...pt k si eu ma jucam pe la 7-8 ani, dar miau ajuns pe la varsta aia...:))