Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, iulie 18, 2008

Manele...

N-am inteles niciodata ce poate insemna si chiar fi asa de interesant la invalmaseala aia de sunete scoase de cine stie ce instrumeante(ei stiu ce au luat din bucatarie sau din garaj ca sa scartaie asa) in combinatie cu o voce de om astmatic sau deabia vindecat de gripa. Si spre marea mea mirare, impatimitii spun ca formeaza un ritm nemaipomenit de dansant...:. Nu pricep cum nu le cad urechile si nu-i dor creierii cand asculta niste versuri cat se poate de idioate si cu o gramatica cat se poate de la pamant, cantate ragusit si afon.
Eu am incercat cam toate genurile de muzica, si fiecare iti da o anumita stare de spirit...dar la chestiile astea ce poti sa simti?cum iti este cultivata prostia pana in maduva oaselor:(fascinant...). Chiar si muzica populara e ceva de capul ei, doar ne reprezinta, asta e daca nu prea ne place; dar manelele?pe cine draq reprezinta?sunt o zacusca de mai multe genuri...si trist e ca toate astea separate suna chiar bine;dar a trebuit sa intervina romanii(unii) sa le boceasca.
Oricum, am observat ca tendinta de viitor e genul emo:D. Partea buna? Pai, si-o fi dat seama prostia ca trebuie sa se indrepte spre extinctie, si astfel acum face tot ce poate. Please hurry up, the humanity will not resist for long...

Niciun comentariu: