Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

miercuri, iulie 23, 2008

Povestire de vacanta

Am vazut ca pe aproape toate blog-urile este cel putin cate o povestire de vacanta asa ca, ca sa se numere si acest blog printre blog-urile respectate, m-am hotarat sa scriu si eu o astfel de povestire.Desi vacanta este deabea la mijloc si cu siguranta aceste cateva zile nu vor fi cele mai palpitante din vacanta dar va voi descrie un pic Carei-ul si locuitoriilui din punctul meu de vedere.Careiul este un oras mic din NV-ul tarii "locul unde pui cuiu ca sa tina harta pe perete"(ca sa citez un tip ).Este un oras mic cel putin asa imi pare mie ,cum si unui bucurestean i s-ar parea mic Tagru Mures-ul, un oras frumos cu multe lucruri interesante.
Un lucru interesant este faptul ca locuitorii par sa aiba "puteri magice".Aceste "puteri" constand in faptul ca stiu cand cineva este nou in oras si nu poate fi faptul ca ma uit fascinat la cladirile din oras pentru ca mi-am petrecut mult timp cand eram mai mic si nu prea sa schimbat nimica (deci nu pot sa zic ca am fata aia de turist cand ma plimb prin Carei).Toata lumea se uita ciudat la mine,mai ciudat decat de obicei.La banca pe cand am vrut sa-mi pun banii in cont tipa se uita la mine ,inainte sa spun cele 6 cifre de identificare, si ma intreaba unde a fost deshis contul stia ca nu eram din oras, cand ma plimbam prin parc copii mici faceau tot felu de scheme in fata mea ca sa ma impresioneze si asa mai departe.
Lucrul care m-a amuzat cel mai mult este faptul ca poti sa mananci un "Big Mac" desi nu este un McDonalds pe o raza de cel putin 35km.
In fond este un oras frumos poate nu cel mai potrivit penrtu un impatimit al muzeelor dar parcul dendrologic este absolut superb si cat este orasul de mic au un foc de artificii la Zilele Careiului care eclipseaza fara nici o problema tentativa de foc de artificii care au fost la Zilele Targumuresene

Un comentariu:

Skely spunea...

jeez omule, mai uita-te si la taste in timp ce scrii 8-|. btw...ce scheme faceau aia mici?:))