Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

luni, iulie 28, 2008

Filmele horror

Ce poate fi asa interesant la ele?...Mie, personal nu imi plac. Le consider prea sadice, SF-uri, si bune numai de pierdut timpul. Bine...ma speriu la ele...dar cine nu se sperie(daca e un film bun-doar asta ii este rostul)? Adica unii se uita doar ca sa aiba senzatia aia de frica si groaza. Eu daca vad vreun film horror, dar ca lumea (nu doar cu tampenii gen Scooby Doo prin el), nu-l uit prea usor si acopera doau luni in care nu-mi mai trebuie filme de groaza:P. In schimb imi plac cartile horror:D; macar in cazul in care citesc pot sa imi imaginez eu actiunea si personajele fara sa ma speriu sau sa tresar pentre ca ma ia ceva prin surprindere...desi, trebuie sa recunosc, ca uneori reusesc sa bag si singura groaza in mine...

Cel mai tare ma sperie uneltele de tortura si temnitele. Dar ciudat ca filmele istorice imi plac:D...cu legende, razboaie si metode de lupta mai vechi:D. Ce?Daca il impusca pe tipu rau, moare prea repede...:)). Macar la astea stii ca anumite evenimente si fapte chiar s-au intamplat; nu toate, pentru unele sunt chiar fantastice...dar si alea imi plac:D.
Impatimitii de horror sa nu se supere...nu m-am luat de ei si nici de filme(ma rog, daca ati sarit peste prinul si al treilea enuntz, ne vom intelege bine probabil):P

Niciun comentariu: