Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

joi, iulie 24, 2008

day 1....ploaie

chiar m-am simtit bine. pana la urma, de ce n-as fi facut-o, nu? a fost muzica live, ceea ce e bine, a fost bere, muuuulta bere, a fost ploaie, muuuuuuuulta ploaie , si am mancat gulas. am vorbit europeneste cu niste francezi care se simteau bine ;) , si am stat in cur pe podea in timp ce un tip dubios invartea niste platane. dupa el au venit Suie paparude, doar ca pe pereti scria Suide paparude :-?? . n-au pus melodia aia care imi place mie, si ne-am carat. destul de devreme :P. nu stiu ce sa mai zic, pt ca a fost o zi destul de seaca. azi imi iau umbrela, sau cel putin o geaca impermeabila, ca ma cam durea gatu aseara :-<. acu is bine, si ma simt in forma pt Epica si Avantasia :).

Niciun comentariu: