Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, iulie 11, 2008

Fat Kids

In ultima vreme de fiecare data cand ies afara vad cel putin un copil de vreo 5-6 ani care mai are un pic si ma ajunge la greutate.Oare de ce a crescut si la noi ca si in SUA numarul de persoane obeze?chiar atata de buna este mancarea de la fastfood? nu zic ca nu mamanc si eu acolo dar chiar cand nu am timp sa ajung pe acasa sa manc ceva calumea sau cand nu ma lasa lenea sa imi misc fundu pana acasa sa manc. O alta posibilitate ar fi ca copii astia sa vada viitorul si poate ca in curand vine sfarsitul lumii si ei profita bagand in ei cu tona.Sau poate Fat Joe are din ce in ce mai multi fani care vor sa arete ca el.Nu vreau sa includ aici persoanele care sufera de ceva boala inteleg nu au ales ei da cei care au de ales ce vad placut in a fi gras? pot sa faca si ei un pic de sport macar o alergare seara.
Oricum prima data cand vad un copil gras o sa-l intreb daca se apropie sfarsitul lumii sa stiu sa-mi traiesc si eu viata cat mai apuc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Observa si partea pozitiva la acesti copii...cel putin nu sunt emo:)).Nu poti gasi asa dereglati sentimental printre persoanele grase, pt k lor le e si frica probabil sa nu slabesca din cauza stresului.Sunt cat se poate de calmi, lejeri, si singurele greutati din viata lor or fi plimbarile pana la primul magazin sa-si ia o mica gustare;si daca au marele noroc sa stea prin apropierea unui fast food au dat de mina de aur:P