Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

miercuri, octombrie 01, 2008

varza de Bruxelles nu-i tot una cu varza


You're soo right. noi, artys (hehe, crezi ca daca am blogu meu nu mai scriu si aici?), criticam prostia voluntara si fitzele. nu-i de criticat chiar toata prostia, pt ca stiu ca sunt oameni pe planeta asta care sunt..zic prosti - desi nu imi place sa folosesc cuvantul asta - deoarece nu au posibilitatea sa fie mai invatati. dar chiar si cei care nu au mers vreodata la scoala au un dram de inteligenta, presetata :). credeti ca cei care traiau in urma cu...400 de ani undeva in munti erau prosti pentru ca nu stiau cat ii suma de k patrat? sau ca nu stiu principiile lui Newton? erau inteligenti, pt ca stiau sa vaneze, sa isi faca unelte, sa....sa...mai gasiti voi. oricum, ati prins ideea.sper. in concluzie, aveti grija cu cine va aventurati in padurea asta deasa din jurul nostru, in care ne e mai greu sa vedem lumina decat intunericul, sa nu ajungeti ca cei despre care au vorbit colegii mei de blog.
PS. is cam sfatos in ultima vreme, tre sa ma reprofilez :-<.

Un comentariu:

BloodLine spunea...

la aia ma refeream si eu prin prostie:P si succes cu blogu:P da oricum stiam ca o sa mai scri:)