Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

marți, octombrie 07, 2008

Talking about nothing

Spre ce evoluăm? În ziua de azi am ajuns să nu mai poţi face nimic fără electricitate. Am ajuns practic dependenţi de ea. Nu poţi să stai o zi fără să foloseşti un minim din această energie creată de om, deoarece aceasta ne satisface dorinţele noastre din ziua de azi. Oare se poate găsi o alternativă la aceasta? Nu putem decât spera la altceva şi să continuăm s-o folosim.

Internetul este o altă dovadă a evoluţiei omului, deoarece ne oferă informaţii enorme actualizate la zi. S-a ajuns inclusiv la aşa numitele e-learning prin care primeşte lecţiile care le poţi învăţa individual, făcând prezenţa profesorului nenecesară. Oare peste 10 ani va mai fi necesar să plecăm la şcoală ca să învăţăm?

Undeva am citit că informaţia înseamnă putere. Dacă ştim că internetul ne oferă foarte multe informaţii (vezi wikipedia şi alte site-uri), noi de ce nu-l folosim la întreaga lui capacitate? Vorbind de informaţii, doresc sa-mi amintesc de programele TV ca Discovery şi National Geografic la care te uiţi şi înveţi.

Deoarece noi evoluăm, şi ştim bine asta, dacă nu ne vom exploda planeta de unii singuri şi vom reuşi să populăm alte planete, oare vor mai putea avea loc fenomene ca “Apocalipsa” precum am citit în celebra Biblie? Mi-ar plăcea sa-i zic unui preot că Biblia are avea nevoie de un update.

Un comentariu:

Kitty147 spunea...

ai dreptate....in ziua de azi nu prea ai ce face fara electricitate...fara net...sau fara informatii....esti un nimeni. o sa vina si ziua cand vom avea alte prioritati decat chat-ul sau bloggingul ;)