Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

luni, octombrie 27, 2008

Balul bobocilor

Ieri, adica diminica, 26 octombrie 2008, am fost si eu la balul bobocilor la Papiu... Tema era "Scoala", sau ceva de genu, erau prezentate cateva ore: romana cu Todea, matematica cu Mascasan, istorie cu Bui, informaica cu Gorea si sport cu Doaga, iar in pauze venea "unu de-a 12a" si le dadea cate un botez la elevi. Deci am zis destul despre bal...acuma sa va zic ceva si despre party-ul organizat dupa bal, adica inchirat clubu Apollo...ala din Week-end...si invitati Dj Project...WOW not...sa cante si ei. Pe langa faptu ca or cantat vreo 5-6 melodii....nici nu am fost atenta inainte de prima melodie s-a apucat Elena, cred ca asa o cheama, sa faca vocalize, si timp de vreo 6-7 minute toti ne uitam la ea ca la filmele cu prosti cum se schimonoseste ea sa raga ca o magarita...ce ii. Dar fazele serii o fost pentru inceput Nartis, un coleg de clasa, cu care am pus pariu ca nu il tine sa mearga pe ringu de dans (ringu fiing gol, ca doar atunci am ajuns) si sa danseze timp de 5 minute, care de fap o fost 10. Bine-nteles ca toti il aplaudau si il fluierau...si-a facut baiatu fani. Pe urma a fost Bui care era in mijlocul ringului, intre elevi, dansa..si cred ca avea ceva la bord :)), si nu in ultimul rand, Gorea care dansa cu Alexa :X:X:X...cuplu perfect :>...
si ca sa nu va mai plictisesc cu balul meu...cred ca ajunge cat am scris...ca trebuie sa plec...

take care ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

narcis e cam rupt baiatu ... dansa peste tot si sus si se baga in seama ... mi se pare idiot knd baietzii se urca sus si danseaza, locurile alea mai vizibile sunt facute .mai ales, pt fete sa danseze. Mi se pare aiurea cand se baga cate unu in seama si danseaza *_*

in rest a fost tare balu ;-)

unique spunea...

multa valva a facut tipul ala. s`a auzit de el pana si la cluj. aveti grija de papiu ca aud ca se cam duce naibii pe zi ce trece. salutari de la un student.