Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

luni, octombrie 20, 2008

Noua Campanie

De cand a descoperit "noua generatie" hi-5-ul au aparut pozele care mai de care mai penale.Printre pozele cu pitipoance super machiate si stand intinse in hol printre papuci si poze cu tipi macho cu banii in mana si muschi troneaza pozele in buda.Trebe sa-i intelegem nu au cine sa le faca poza si cum oglinda din baie este acolo la nevoie de ce nu?Dar totusi inainte sa iti faci o poza si asa penala mcara mai curata un pic acolo sau daca baia ta arata mai rau decat un WC public date batut si apeleaza la alta oglinda:)
Ca sa riducularizan aceasta"moda" am hotarat sa demaram campania "Blitz WC".Impreuna cu ceilalti membri ai echipei Artys o sa ne facem poze in cele mai insalubre bai pe care le gasim sau de fiecare data cand mergem undeva gen excursii sa inlocuim pozele cu noi si natura sau monumentele cu noi si WC-uri:P
Ca sa-mi fac eu un moft, ca sa-mi demonstrez mie ca multa lume are poze in WC mi-am pierdut 2-3 ore din timpul liber ca sa caut account-uri pe hi-5 cu poze in WC.Si din 1845 poze vizionate 114 poze au fost in WC.Dar am ales accounturi care aveau cel putin o poza in WC:P Oricum un lucru care nu prea ma surprins a fost faputul ca numa la noi in tara sunt asa de populare pozele in WC la cei dinafara tarii nu am gasit decat una si aia era facuta pt graffiti-urile de pe usa.
Speram sa avem succes cu campania si sa va amuzam si poate punem punct acestei mode penale:)

3 comentarii:

Septimia spunea...

amuzamentul e partea infima din tot acest amalgam de fitze, impresii si fumuri...cand te gandesti ca astea vin din mentalitatea celui care va fi maine un adult...si ne miram ca tara se duce pe rapa!f tare ideea.bv!:)

Anonim spunea...

cea mai faina chestie =))

au ajuns baietii sa rada de fete..deci omg:|

m-as simti penibil ca pitipoanca...sa vad ca cineva ca tine scrie despre..mine [in cazul de fata] in halul asta :|

uite in ce hal a ajuns lumea :))
deci ok, tu ce faci maaaaai? >:D<

Anonim spunea...

vai...chiar trebuie sa mai scarbim lumea cu asa ceva?:))...n-ajung aia cu hi5-u?...si mai lasatii in pace pe sarmanii copii lipsiti de imaginatie si disperati sa faca impresie; cum ua ajuns...sa apeleze chiar si la buda pentru asta.poate nu stim noi, dar ei fac concurs care are baia mai tare:))