Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

miercuri, octombrie 01, 2008

Top 10 cele mai amuzante reclame difuzate la noi

Locul 10

Una dintre noile reclame aparute la noi care mi-a atras atentia si ma amuzat foarte bine:))
Locul 9

O reclama mai veche dar este amuzanta si dupa mai mult timp:)
Locul 8

Reclama se potriveste ca o manusa pentru generatiile de azi:))
Locul 7

Reclama aceasta mi-a propus-o Kitty numa ca sa faca misto de mine ca am plete:P
Locul 6

Reclamele Sprite au fost tot timpul foarte penale am ales aceasta:))
Locul 5

Cea mai tare reclama Sprite posibila:P:))
Locul 4

Reclama aceasta ma amuzat la culme inca si acuma stiu toata reclama pe de ros=))
Locul 3

Pe locul 3 am plasat o reclama care ma facut sa rad cu lacrimi prima data cand am vazut-o=))
Locul 2

Cand cautam reclame pentru top am dat peste reclama aceasta si numa una a reusit ma ma amuze mai tare firma care a facut reclama are tot respectul meu=))
Locul 1

Si fara posibilitatea de a contesta cea mai amuzanta reclama romaneasca este pe departe aceasta care arata Romania asa cum este ea "Pitoreasca"=))

2 comentarii:

Kitty147 spunea...

s'apey sa nu te uiti toata ziua la reclame...de acum in colo sa stii ca o sa iti fac des cinste cu cate un ROM...asa....ca sa te simti bine...poate o sa ajungi si tu chel :)):)):))

foarte tare topu :>:>

Anonim spunea...

a 10-a si a 8-a sunt cele mai faine =))

exceptand aia cu batman :x

:))))))))