Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

joi, octombrie 23, 2008

aa....scriere? da..scriere:)

As zice ca e prea devreme, dar totusi, pt a-mi implini placerea de a smulge primul titlu din mainile lui Bloodline. c'mon, don't be mad. poate asa te fac sa scrii mai des. nu m-a nemultumit nimic azi. iar de ieri nu mai tin minte. sau.. da! am o recomandare pt voi, cititori fideli si infideli: incercati sa nu mergeti la Excalibur seara. sau mergeti, ca e fain, dar nu va luati gulas in paine. in primul rand pentru ca nu o sa primiti painea aia mult visata din care sa scobiti cu lingura in voie, sau sa muscati si sa va curga totu in poale.:) wich is a fun fact .daca faceti asta sa ma chemati, ca sa rad.
faza e ca in general nu e bine sa ... mananci seara. stiti voi, nu face bine. iar despre ce am zis eu anterior, problema e ca o sa mancati chestii de pe fundul ceaunului. si nu prea o sa mai gasiti ... hm... carne. dar oricum nu e bine sa mananci carne. cel putin nu tot timpul, cum faci tu.
in concluzie, ca sa termin si cu indrazneala asta, faceti ce vreti. eu nu ma bag. stiti unde ma gasiti:)

----------------
Now playing: Avantasia - Devil in the Belfry
via FoxyTunes

2 comentarii:

Septimia spunea...

e buna mancarea la Excalibur ;))carne...;))

Laura12o5 spunea...

Yapp, sunt de acord cu tine: nu e prea okay sa mananci seara (exagerat de mult) pentru ca in timpul noptii nu o sa consumi prea mult din energia aceea acumulata din alimentele mancate, adica se depune ;)