Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

duminică, mai 03, 2009

Reclama

Ma gandeam de mai de mult sa scriu un un articol pe Artys EN despre Romania prin care sa arat lumii cat de interesanta si frumoasa este tara noastra.Dupa ce am scris articolul cu modelul in viata si m-am uitat la vreo 2 emisiuni la TV ,mi-am amintit ce panarame avem in tara.Incultura este la moda acum, asa ca nu prea am ce sa scriu despre noi ca sa-i impresionez.Dar un citat m-a inspirat.”Valoram exact cat ne pretuim”.Deci, chiar daca lumea se ia dupa ce vede la TV despre noi si nu vede chestii care sa ne faca reclama buna, poate o mica parte din ei vad ca avem o tara frumoasa, cu bogatii multe si care nu pot fi exploatate decat vizual.

Si putini sunt cei care aleg plaiurile romanesti ca destinatie de vacanta.

Am decis sa scriu articolul chiar daca s-ar putea sa nu il citeasca multa lume sau chiar daca cei care il citesc nu isi schimba in mare parte parerea despre tara asta si raman la ideea ca Romania este “o tara in care saracia, lumpenii si bolile fara leac fac norma la stiri”.

Un comentariu:

Skely spunea...

mi-o venit in minte un gen de gluma, cam seaca: de ce in Romania n-avem drumuri bune? ca sa mergem incet si sa admiram frumusetile patriei:P