Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

joi, mai 21, 2009

F.M.I.L


După multe bătăi de cap am ajuns la concluzia că îmi trebuie cam 2 săptămâni să scriu un articol... De ce? simplu. Pentru că fac parte cu drag din moştenitoarele Evei şi îmi este relativ greu sa îmi pun gândurile în ordine...na...sunt femeie :P. Eu tot încerc să fiu feministă...da pur şi simplu nu pot. Cică nu ştiu câte experimente (dealea ca pe şoareci) au demonstrat că femeile sunt mai inteligente sau în mare, mai superioare bărbaţilor (BloodLine şi Skely nu mă înjuraţi). Da nu mi se pare că întotdeauna e adevarat. Adică pe oriunde mă uit dau de femei împachetate şi dobitoace. Îi dă şefu' 10 formulare de completat, o factură şi banii care ii are de plătit şi eventual să schimbe bidonul cu apă de la dozator. Şi schimbă femeia apa într+o juma de oră, completează formuarele în 2 ore şi pleacă să plăteasca factura. Până aici nimic grav. Dar...merge cu maşina la bancă, că nu se poate deplasa 500m pe tocuri de 15. Bineînţeles nu găseşte loc de parcare, încurcă toata circulaţia în intersecţie, când găseşte un loc mic de parcat îl buşeşte puţin pe ăla din faţă, se dă jos să vadă ce a facut, urcă înapoi, dă în faţă, îl buşeşte şi pe ăla, că aşa e frumos. Până la urmă termină de curuit, iese din maşină şi se îndreaptă vertiginos spre bancă. Acolo cu siguranţă dă de cea mai incompetitivă angajată şi se ceartă ele acolo aşa puţin pe tema facturii apoi te cea a make-up-ului (machiajului). În final într-o oră e înapoi în birou si gata de plecat acasă (la masaj, sau la spa, apoi o tură in cluburile de fitze).
Orice ar fi, tot femeile sunt mai presus decât bărbaţii. Vorba aia: "În spatele oricărui bărbat de succes este o femeie puternică". Altfel nu prea ştiu cum sa inchei. :-h

3 comentarii:

Skely spunea...

"de-alea ca pe soareci"si "termina de curuit" m-o dat pe spate:)) si-acuma rad:)).:P
apoi.. *&$#@!$%^*(^)@(** %)($*(^ %(^#. #$#%)%!)#%). #)^#@). cum adica?da' pana cand?
apoi.. F.M.I.L. inseamna femeile mananca intotdeauna lacuste?
apoi.. foarte tare:D..femeie...

Lia spunea...

ai putea sa faci ca mine... io nu=mi pun ideile in ordine :D si scriu ce-mi trece prin cap... uhm si femeile-s proaste de put, si barbatii la fel numa ca ei put mai urat... totusi exista si exceptii, cum am fi noi, membrii acestui minunat blog

BloodLine spunea...

o da lia......modestia isi spune clar cuvantu acuma:P:)).....si zice k sta departe departe de noi:P:))....
oricum injuraturile pt kitty vin live:)).....paul so chinuit sa le codifice yo is prea lenes
totusi de la ce vine F.M.I.L?
sau ii lasat pt imaginatia fiecaruia?:P