Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

marți, mai 12, 2009

minciuni - par pe limba

De ce trebuie sa mintim tot timpul, oricand, chiar si cand nu vrem? Ne-a intrat in obisnuinta, sau poate ne-am nascut cu obisnuinta de a minti. Cred ca asa am fost creati, niste mincinosi.
De cele mai multe ori mintim si cand vine vorba de lucruri mici, marunte, pt care nu are rost sa minti. Cum ar fi, cand mergi la magazin si tipa n-are sa-ti dea rest, si-ti da o bomboana pe care tu o accepti. In primul rand, tipa minte, pt ca are sa-ti dea rest. In al doilea rand, tu minti, pt ca nu vrei bomboana, dar totusi o iei.
Nu stiu, mi se pare ca vorbaraia asta nu o sa duca nicaieri. Am mintit cand am inceput articolul ca o sa scriu ceva interesant. Ei bine, nu o sa scriu, pt ca nu am ce. In ultima saptamana am fost, si va spun fara sa va intereseze, extrem de confuz. Ma simt ca o picatura de apa deasupra ligheanului plin; nu stiu unde vreau sa ajung, si am nevoie de timp pt a ma gandi. Incerc sa-mi creez singur ruta, iar daca un nenorocit ca tine vine si imi sufla o vorba, ma dezechilibreaza complet. Asa am ajuns sa incep un articol despre minciuni, cand eu de fapt as fi scris despre luna si stele. As fi evocat Zeul Soarelui si l-as fi pus sa-mi faca paine prajita.
Nu pot sa scriu prostii de-astea pe Artys, pt ca e prea "iesit din tipar". Eu cred ca blogul asta e despre critica si pareri personale cu privire la viata de zi cu zi, sau cine stie ce idee de protest ii mai trece prin cap lui Bloodline. Nu despre avioane cu paturi legate de elice si gauri sub pamant in care sa-ti tii prajitura cu visine. Iar pt ca eu scriu prostii de-astea, am decis sa ma retrag de pe blogul asta. Da.. mint, bineinteles. N-o sa ma retrag de-aici acum, si nici in curand, pt ca sunt un God-damned membru fondator, ca si Bl. Si chiar daca o sa scriu rar, vreau sa imi rezerv dreptul de a veni din cand in cand sa stric oranduiala lucrurilor si sa mai zic cate-o chestie iesita din varful stiloului cu cerneala verde. Vreau sa fiu un dinozaur al blogurilor, un Nokia 3310 refurbished.
Vreau sa mint in continuare, si vreau ca si voi sa faceti la fel.
Pt ca uneori e amuzant, iar pt ca nu stii cand e acea data, mai bine previi, mintind oricand.

Un comentariu:

Kitty147 spunea...

ma mincinosule...nu ca iti dai demisia...si nu ca il lauzi numa pe BloodLine....inteles? si io si lia suntem aici daaaa???:-w Chiar Sammy? cand mai scrie? sau cand iese?