Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

sâmbătă, mai 23, 2009

destin

Mi s-a cerut parerea despre destin. Ce e destinul in ochii mei, ce cred despre el...de-astea.
Cred in destin. Poate nu zic prea bine "in destin", mai mult cred intr-o forta, materie, iluzie, suprema noua care ne ghideaza. De fapt nu ne ghideaza, nu e vorba despre niste indicatii precise sau vagi pe care ni le da cineva, acea fiinta superioara, si pe care noi le urmam cu strictete. E o stare, o traire, ceva. E foarte greu de explicat, poate pt ca nu inteleg prea bine conceptul. Dar in principiu e vorba despre acel ceva care planuieste totul dinainte. Absolut totul. Si atunci cand zici ca destinul ti-l faci cu mana ta, si in loc sa o iei la stanga o iei la dreapta, asa a fost sa fie: sa te razgandesti in ultimul moment si sa ajungi pe acea cale. Sunt constient de faptul ca tot ce zic aici e fooarte greu de acceptat chiar si pt cel mai naiv sceptic. Pana la urma, e o chestiune de decizie. Eu am decis ca exista.
Asta e vointa lui.

2 comentarii:

Kitty147 spunea...

chiar stateam si eu si ma gandeam...destin nu exista, la fel cum eu nu cred ca exista Dumnezeu. Adica ambele mi se par a fi o iluzie dupa care ne ghidam si credem ca ne ajuta, dar e doar in mintea noastra....

nice gandit articolu :)

Kitty147 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.