Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, august 01, 2008

why be normal?:D


Si nu ma refer neaparat la a fi sarit de pe fix, nebun, cu o doza exagerata de tupeu...pentru ca nici eu nu sunt asa:P Dar de ce sa te iei dupa ceilalti si sa-i bagi tot timpul in seama cum te critica; mai ales ca sigur nu-s nici ei usa de biserica. Deja de multe ori daca intreci un pic tiparele esti anormal...dar asa e mult mai amuzant!:P. Fiecare are dreptul sa se faca remarcat intr-un fel sau altul; cu ce si cum poate. Nu cred ca poti gasi nici macar o persoana care sa-ti semene perfect- e imposibil. Dar unii chiar nu pricep ca fiecare e cu parerea lui si sunt exasperati cand nu li se da dreptate...ei, dar treaba lor...din partea mea sa o tina cu frustrarea inainte:))

Recunosc, si eu critic lumea, dar asta numai ca sa ma ditrez si dau de inteles ca e doar din gluma...deci nu inseamna ca trebuie sa se schimbe:D Sau daca vreau sa se schimbe, din nou, dau de inteles ca nu-i nicio gluma:P. Si bine, bine...nu o sa ma mai leg nici eu de emo...(cel putin pana la articolul urmator).

Un comentariu:

Anonim spunea...

ale...nu te supara da` articolu` asta nu crek are rost...:))) adika uh ejti persoana kre critica cel mai mult lumea din jur asa k nu te astepta sa nu fi si uh criticata la randu tau...:) srry da` sti k am dreptate;)