Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

sâmbătă, august 09, 2008

Milion dolar post

Acu cateva zile am auzit la radio ca Dan Diaconescu a castigat doua milioane de euro din povestea cu Elodia.Si atunci mi-a picat si mie clapa cum pot sa ma imbogatesc din blog ma apuc sa scriu despre Elodia:P(daca cumva aia de la OTV au dreptu de autor pt nume atunci sa-mi ziceti ca sa nu ajung sa am milionu de dolari numa cu un minis in fata).Oricum din punctu meu de vedere Elodia este o curva(si scuzati limbajul dar asta e parerea mea) care si-a gasit pe unu in strainatate si a plecat fara sa zica la nimeni.Sotul ei poate ca stie unde este dar cine ar da cu picioru la atata faima sa fim seriosi sunt vedete in romania de care nu stie mai nimeni dar cine nu a auzit de politistul Cristian Cioaca sau de Elodia?Oricum acest caz de "disparitie" a beneficiat de o asemenea reclama din cauza la mass-media si mai ales a OTV-ului care nu inceteaza sa se invarta in juru acestui subiect au facut chiar si un serial care am vazut butonand televizorul ca au ajuns la episodul 210 ce naiba au facut cu saraca femeie desi am imaginatia bogata poate prea bogata nu ma pot gandi ce a patit saraca femeie in 210 episoade ingropata, dezgropata, ingropata in ciment, spanzurata, poate bai in acid sulfuric sau cine stie ce alte chimicale care sa o fi transformat in praf ca sa nu poate fi gasita.Cine stie poate ca o sa apara pe net de download-at Elodia S01 E210.A si sa nu crededi ca lipsea in partea de jos a ecranului mesajul "Senzational noi probe in cazul Elodia".
Dar oricat de urat este postul si toata lumea zice ca ii o porcarie si ca numai cei prosti se uita la el are audienta mare cu clarvazatorii si cu crimele pe care le arata incontinu.Cred ca daca legea acea care spunea ca fiecare televiziune trebe sa arete in acelasi numar stiri pozitive si stiri negative ar fi fost destul de bine formulata si ar fi intrat in vigoare cred k serialul Elodia s-ar fi terminat si poate ca OTV-ul s-ar fi inchis pentru ca numa cei mai rau si mai ingrozitor in tara asta arata (din cate am auzit:P)Oricum degeaba critic, omul ala a facut cele doua milioane de euro nu o sa mi dea mie numa ca sa nu zic ca is rai si tot o sa continue serialul Elodia pana cand scenaristi o sa ramana fara idei sau pana cand factura la intretinere o sa fie prea mare si televiziunea de apartament o sa devina nerentabila.

2 comentarii:

Melania spunea...

un articol hot:))

Anonim spunea...

elodia e in toifor!!!