Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

miercuri, august 06, 2008

Alb Negru

A trecut ceva timp de cand nu am postat ceva pe blog desi am venit de duminica din vacanta unde nu am avut acces la internet sa mai postez dar nu am avut nici o idee despre ce sa scriu:P pana azidimineatza cand ma gandeam ca nu imi amintesc nimica din ce am visat azi noapte:|:P
Se zice ca cica oameni viseaza si alb negru nu numai color si pe mine ma freaca curiozitatea cum ii sa visezi alb negru.Trebe sa recunosc ca am avut si eu un vis de genu (mai mult alb decat negru dar tot se poate incadra) dar era prea banal ca sa-mi satisfaca curiozitatea.Am visat un om alb fara fata in mijlocul unui pustiu imens care la randu lui era tot alb.Deci logic ca asa un vis nu putea sa imi satisfaca curiozitatea sau poate pentru ca visasem pe cand aveam vreo 7-8 ani si nu prea m-am gandit la faptu ca era alb negru sau poate ca nu a ajuns acest vis sa-mi satisfac curiozitatea pentru ca era prea plictisitor actiune zero nimica interesant:PDaca voi ati visat sau cunoasteti pe cineva care a visat alb negru lasa-ti un comment si ziceti-mi cum ii daca ii vreo diferenta sau daca ii ca si cu filmele alb negru interesante dar tot mai faine is cele color:P

Niciun comentariu: