Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, decembrie 19, 2008

Vin Sarbatorile si totodata si prostia

"Fie ca lumina orbitoare a sfintelor sarbatori de iarna sa va aduca multa caldura (de preferabil sa va dea foc) sufleteasca, implinirea tuturor dorintelor si ce mai vreti voi, sanatate si toate prostiile astea, mirosul de cozonac din bucataria mamei sa va anunte ca tocmai s-a ars iar sunetul clopoteilor Mosului si vocile colindatorilor sa va dea dureri de cap insuportabile. Sarbatori fericite din partea .....(numele si prenumele)"

Cam asa suna un mesaj idiot trimis de sarbatori la toata agenda telefonica, astfel incat nici retelele de telefonie sa nu mai faca fata. Nu inteleg unde mai e farmecul urarilor daca tu iei un mesaj compus de un alt idiot...sau esti chiar tu cel care il compune si il trimiti la toata agenda, rude, prieteni, bla bla...daca nu ai ceva special de zis. Daca persoanele la care il trimiti sunt putin inteligente isi vor da seama ca faci lucru asta doar ca sa iesi cu ceva in evidenta...sau mai rau..sa fii bagat in seama macar de sarbatori. Daca ai o urare de facut, trimite macar un mesaj personalizat sau mai dragut ar fi sa suni direct acea persoana cui vrei sa i le adresezi si sa ii spui
direct ce ai pe suflet. Nu? Sincer eu cand primesc mesaje de genu cel din exemplu dau repede in jos sa vad cine l-a trimis in cazu in care nu am numarul, iar daca stiu de catre cine a fost trimis urmatorul pas e DELETE.

"Mosul e beat, renii joaca poker (ca sa nu zic ceva mai porcos...), bla bla bla"

Genul acesta de mesaje de Craciun mi se par cele mai penibile. Totusi nu cred ca poate fi permis sa ne batem joc de sarbatori. Nu ca as fi eu ai mai mare credincioasa si astept pacea sufleteasca si venirea lui Iisus pe Pamant, dar ca tin la traditii si la conservarea lor.

Daca vreti sa trimiteti mesaje de Craciun macar faceti-o intr-un stil personal. Eliminati "efectul de turma".

Si Sarbatori fericite cititorilor ;)

Un comentariu:

Lia spunea...

eu mi-am inventat propria expresie anu asta...
"s-aveti un subbrad bogat" :))