Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

joi, decembrie 18, 2008

ai lăv ingliș

What the **** !?...: Daca si voi ati avut aceeasi reactie va inteleg...E in engleza oameni buni:). Se pare ca unora nu le-a ajuns sa bocesca limba romana...au trecut si la engleza. Sau pur si simplu din incultura lor, pentru ca n-au inteles si nu stiu cum se scrie, trasforma cuvintele pe intelesul lor: (si din capul unui prost iese o mare prostie). Stiti ce va propun?:D Invatati niste kanji (semne japoneze) si cateva cuvinte (cat sa va scrieti un idiot de status banal) si romanizati-le pe alea. A, sau pentru ca nu puteti sa scrieti semne de genu pe mess, sau pur si simplu n-are cum sa va redea mazgalitura ce-o sa iasa...desenati, faceti o poza si puneti-o la avatar:>...Nu ne-am batut joc destul de limbile latine? Hai sa trecem si la alte popoare:). Si nu uitati ca in japoneza se scrie de sus in jos, de la dreapta la stanga:>...Ooh, ar trebui sa iasa un puzzle interesant:)) Fac haz de nacaz, dar mai degraba situatia e de plans. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare jalnic:...A da...daca sunt cumva inculti la care am facut eu referire, sa va redau fonetica a la taranul roman a propozitiei mele de la inceput: "Uat dă fac!?" =))

Un comentariu:

Sasha Fierce spunea...

da'n-am inteles care-i baiu....