Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

duminică, noiembrie 23, 2008

"Vrei sa stai cu mine?:)"

Stiu ca de la geneza in coace eu n-am mai fost pe-aici, dar mai bine unpicutz mai tarziu decat niciodata:)...





Titlul, nu va speriati, nu e o propunere disperata...ci doar citez unele massuri idioate (printre altele enshpe mii) si acele statusuri scrise doar ca sa atraga atentia si sa il salute lumea si pe el (acum, mai incolo ca ii zice ca e un idiot fara pereche si se chinuie degeaba...asta e altceva). So, oare eu de ce nu consider messengeru cel mai romantic si potrivit loc pentru a-ti intalnii perechea? Doar poti sa pui la avatar cea mai zecsy poja cu tine :> (cu putine retusuri desigur), iti poti crea ambientul perfect ;;) (ca doar pe ecran poa' sa-ti ploaie inimioare, sa ninga, sa pice frunze moarte...) si de asemenea poti trimite cele mai romantice si sincere declaratii de dragoste :X (cu copy- paste...dintre alea, toate textele scrise de tot prostu pe net). Asa ca...ce nu mi se pare mie in regula:

Cum poti sa trimiti asa ceva? Nu te gandesti ca poate dai peste un idiot la fel de mare ca tine...si el zice ca da si vorbeste serios? Sau, hai sa zicem, sa presupunem, ca e numai o magarie cu care vrei sa glumesti (desi eu cred cu tarie ca noua generatie chiar asa procedeaza :) si totusi...al naibii de disperat trebuie sa fii! Undeva in subconstientul tau se afla o voce...poate constiinta sau ratiunea...care iti spune "bai, esti un mare natafletz si ratat in viata de zi cu zi. ce-ar fi sa lasi balta chestia cu fii-tu-insuti si incearca-ti norocul pe mess, sau orice site care-ti permite. nu conteaza peste ce dai, e mult mai bine decat sa ramai in starea asta deplorabila."

Vai ce cruda-i realitatea uneori! Nu pot sa-i consider altfel pe cai care isi cauta "sufletul pereche", si inca cu cata pasiune uneori (lame)...si lasa mesaje cu "vrei sa stai cu mine?" "ai vrea sa fim impreuna?" "vrei sa fii prietena/ul mea/meu?" pe mess, email, hi5...fara sa te fi cunoscut inca.

Ce-ar putea fi altceva decat hormonii care nu-si mai gasesc locul, atunci se indragostesc de o poja de pitzipoanca sau macho...si gata, cucplul ideal:X...:))...

Casa de piatra va urez!=))

2 comentarii:

Lia spunea...

snoof snoof :((
da' too pisi, dak mie mi frik "sa t aghetz" la school, pt ca no yos mai timida :"> chear nu pot sa incerc p mes? ;;) adica no, promit sa-mi poon poza de la gat in jos iar in backround sa apara lambriuri sau macar un frigider :>
te rog eu mult scumpica mea ingerasha sepsy ;)

semnat: pap'shea roz, jukaria nymanuy

Kitty147 spunea...

inca nici nu ar fi asa mare problema daca pe net ai gasi ceva interesant...si aici ma refer la o persoana de la care ai ceva de invatat sau pur si simplu sa iti fie pe plac...persoanele alea speciale nu le gasesti pe net...le gasesti in viata de zi cu zi...pe net ranam doar persoanele care nu au ce cauta in viata exterioara...si care arata a oameni(sau nu) doar daca isi modifica pozele(sau le strica mai tare) in tot felul de programe.

so...marea dragoste nu o vei intalni niciodata pe net ;)