Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

duminică, noiembrie 23, 2008

Cica la biserica, da’ Domne’ feri’

Recunosc faptul ca de mult nu m-am mai dus sa ma spovedesc iar ultima data cand am intrat intr-o biserica o fost pe 2 sau 3 septembrie ca m-o pus tata (vacanta de familie, Felix, u need no more details). Totusi azi am ajuns la concluzia ca nu trebe sa-mi para rau sau sa ma simt vinovata.
m-am bagat, impreuna cu cativa prieteni, in campania electorala a PD-L-ului, darn u pentru partid, ci pentru Nicu Mihoc (daca ai peste 18 ani atata-ti tre sa nu-l votezi).
Mno asta o fost introducerea


Si in aceasta minunata campanie [acuma tre sa ma laud ca ne transporta cu un q7 si apoi ne da sa mancam in dublin (pe gratis, desigur)] trebuie sa impartim materiale promotionale (brelocuri, brichete, pixuri, cd cu colinde de hrusca, fulare… toate de culoare portocalie). Azi am fost la biserica, aici in tudor, la fortuna am nimerit eu. Trebuia sa impartim noi CeDe-uri cu Hrusca si ceasuri de perete, numai ca nu am ami apucat sa impartim. Am fost asaltati (asaltati putin spus) de dragii de crestini care sa imbulzeau sa apuce si ei la ceva. Se calcau in picioare pentru un ceas si/sau un CD. Reactionau mai rau decat o turma de bizoni sub amenintarea leilor (animal planet, cu accent pe e). Nici macar nu am apucat sa le spunem “votati PD-L” sau “votati-l pe Nicu”. Adica eram in fata bisericii si in loc sa-mi fie frica de Dumniezo mie-mi era frica de preacuviosii credinciosi care tocmai iesisera din sfantul lacas.

Concluzie/incheiere:
Nu impartiti chestii pe gratis pe langa biserica

Completare/adaugire:
Ioi! Am uitat sa amintesc de un mic tzaganush cu mucii de-un cot si jumatate care (cat timp stateam in masina, asteptand sa binevoiasca dragul de popa, cu casa la platou construita din umilul sau salar, sa termine odata si sa sloboada dobitaocele afar din biserica) ne batea in geam ca sa-i dam ceva, chiar daca noi n-aveam nimic si cu toate ca eram intr-un q7 (:>) inghetzam, lui ii trebuia ceva.

Domne-ajuta!

8 comentarii:

BloodLine spunea...

=)) sper sa nu fie singura data cand te descarci pe blog:P scri foarte fain:D si WELLCOME TO THE ARTYS TEAM;)

Lia spunea...

multumesc :">

Skely spunea...

Liaaaaaaaa....o pata de culoare..foarte vizibila! :) WElcome >:D<

Anonim spunea...

foarte interesant k multa lume voteaza pdl ... si tot udmr o sa iasa fmm :((((((

si cum ai ajuns in PD-L ? intriguing... :-?

Lia spunea...

pai fiindca teatru 74 e a doua noastra casa si pt ca nicu o stia pe miru care ni-i pretina si ii suntem dragi (desi nu ne stie pe nume :)) ) si nu avem 18 ani (deci nu putem vota) si suntem frumosi si de-alea

da tu cine esti?

Anonim spunea...

io-s interesat :D

:P

Anonim spunea...

pai "oastea ne e crestina" draga lie...toti ne dam credinciosi. care mai de care mai credinciosi, ca se omoara intre ei pentru credinta:))

Anonim spunea...

Lia Lia papadiaaa tralalala :)