Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, noiembrie 21, 2008

Ghiveci 2

Dacasi dupa ce termin de scris acest post imi mai vin idei de "minisubiecte"atunci o sa ajunga artys fabrica de ghivece:PDe data asta am 3 subiecte si o faza amuzanta pe care o zic la inceput pt ca am prmit un sut in fund pt ca am zis ca o scriu pe blog asa ca daca tot am platit pretul sa profit:P
Veneam duminica dimineata pe la pe la 4 fara ceva cu Skely si o fata din cage unde isi tinuse ziua un coleg si cu ocazia asta "La multi ani dude!".Cand eram pe la jumatatea drumului Skely scate o batista si isi sufla nasu la care fata "Doamne ajuta" oricum ma amuza faptu ca era ametita calumea dar am ras bine cand am auzit in ce circumstanta a zis:P
Primul subiect , care ar fi trebuit sa apara in post-ul anterior dar cand i-a venit randul il uitasem, sunt mesajele din partea de jos a tv-ului.Acelea care le trimite lumea sa un numar de 4 cifre numa ca sa le apara la tv gandurile.Ma enerveaza faptu ca toti inculti si manelarii trimit mesaje prin care sa demonstreze cat de inteligenti sunt.Dupa aceea multa lume trimite mesaje care nu au nici o legatura cu emisiunea.Adica cat de inteligent trebuie sa fii ca la un meci de fotbal sa trimiti mesajul: "Te iubesc Gigi.Vrei sa fii prietena mea?".Deci cat de prost trebe sa fii sa crezi ca daca ceri prietenia cuiva in timp la meciul Steaua-Dinamo esti super romantic?Dupaia ori Gigi e gay ,ori ii un nick al naibi de penal pt o fata sau poate cel care a scris e o ea si vroia sa fie "prietenul meu " desi cam putin probabil.Si care este sansa ca cineva care se uita la meci sa stea sa citeasca.Eu nu sunt microbist ma uitam la meci ca nu aveam ce face:POricum ma plimbam pe net in timpul acela si asteptam sa vina golu:P oricum altceva interesant nu gasesc la meciuri.
Cand am mers vineri cu trenul la bunici era un grup de manelari care aveau telefonu pe speaker si ascultau manele (asa sunt cei care se respecta).Partea interesanta a fost ca in playlist era ceva de genu "manea manea Blaxy Girls manea manea".Ceea ce ma facut sa bufnesc in ras cu gandul ca am citit un articol despre ele in care declarasera ca spera sa ajunga formatie de succes in industria rock-ului alternativ pe langa asta mai declarau ca manelele sunt un gen de muzica distractiv.
Si ultimu subiect este cel mai scurt dar poate si cel mai penal.Sincer ini este ciuda ca au scos emisiunea tradati in dragoste.Ma uitam de fiecare data cand dadeam peste ea butonand telecomanda.Nu ma interesa filaju si toate porcariile alea, pe mine ma interesa bataia de la sfarsit.Oricum test de fidelitate ii o porcarie dar tot cu batai:P=)) fie si ele regizate:)):))
Cred ca mi-am depasit recordu la cel mai lung post:D

2 comentarii:

Anonim spunea...

de zacusca ai auzit?...:))

Anonim spunea...

am crezut ca o stranutat saracul mucos :"> :-"
>:D< draga draga bora