Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

joi, noiembrie 13, 2008

Ghiveci

Azi cand m-am uitat pe blog am realizat ca nu am scris de un car de ani.Nu ca nu am vrut dar nu am gasit subiect nici macar acuma nu am un subiect despre care sa palavragesc o pagina.Am reusit sa gasesc cateva subiecte mici despre care sa scriu cateva randuri si am hotarat sa fac un ghiveci:P decat nimica tot e mai vine:)Asa ca sa incep:P
Plimbandu-ma prin oras am observat de mai multe ori masini scumpe care aveau muzica data tare ca sa auda pietoni si ceilalti din trafic.Sunt sigur ca toata lumea ii cunoaste.Ceea ce ma surprins insa a fost faptu ca nu toti asculta acel renumit gen de muzica(manele).Banuiesc ca cei care dau muzica tare si merge o melodie care prin versuri condamna incultura sau o melodie chinezeasca de relaxare(care din cate stiu eu nu prea sunt recomandate in combinatie cu masina) sunt extremi de culti.Toti oameni de cultura merg cu muzica data la maximum sa auda tot prost ce inseamna muzica culta.Pun pariu ca daca ar fi trait acuma Mozart sau Einstein si ei sar fi plimbat cu masinile cu muzica data la maximum ca asa fac oameni culti.Tot in categoria asta intra si cei care asculta muzica pe difuzorul telefonului desi la telefon nu am auzit altceva decat manele sau emo music.Oricum pentru toti am un singur mesaj : "Dati mai incet sau pt cei cu telefoane luati-va naibii casti nimeni nu vrea sa va auda muzica.Spre deosebire de ce credeti voi nu toti suntem incantati de acelasi gen de muzica sau de acelasi cantaret."
Un alt lucru care ma pus pe ganduri este gandirea celor care conduc televiziunile din Romania.Mai exact la emisiunile de stiri si mai ales la cele de la ora 5.Ce placere poate sa iti faca sa te uiti la stiri cand vezi numa crime,sinucideri sau alte tragedii de genu.Cred ca suntem singura tara unde stirile sunt 60% crime,accidente,sinucideri 39% politica si 1% lucruri interesante si pozitive.In SUA negri se omoara intre ei au loc schimburi de focuri in fiecare zi si totusi la tv deabea daca apar astfel de subiecte.Care ii logica?Cel mai rau este faptul ca sunt copii care vad acele stiri si dupaia ne miram ca ajung sa se arunce de pe bloc sau sa isi taie venele.Tin minte ca aveam 6 ani sau mai putin si am vazut stirile de la ora 5 de la protv si acolo 2 cazuri care pana si acuma le tin minte un schizofrenic care si-a omorat o colega de serviciu si apoi a incercat sa-i manance un san si un alt schizofrenic care a furat un barcan care continea un bebelus ,nascut mult prea devreme si care era folosit ca material didactic, si a incercat sa il manance.Ce poata sa gandeasca un copil de 6-7 ani care vede asa ceva?Sincer imi este ciuda ca nu a fost aplicata legea aceea propusa de CNA cu legatura la reportajele pozitive si negative.Desi nu era ea perfecta sper sa o rafaca si sa o aplice.
Acuma cand ma uit cat am reusit sa scriu despre doar doua dintre subiectele care imi stateau pe creier de ceva timp ma mira ca am putut sa scriu asa mult:POricum celelalte subiecte le-am uitat:|
Dar va promit ca o sa mi le amintesc si le scriu:)

3 comentarii:

Skely spunea...

niiiiiiice! se scrie din nou pe artys. at last! :) interesante idei, adica..viziuni asupra realitatii.

Kitty147 spunea...

chestia cu reportajele negative si pozitive ii adevarata...inainte mai prindeam si eu cate o stire de la ora 5 pana cand am auzit-o pe o idioata de reporterita care a zis: "Din pacate nimeni nu a fost ranit". De atunci de la 5 la 6 nimeni de la mine din casa nu se mai uita pe protv. :)

Lia spunea...

aia cu "din pacate nimenu nu a fost ranit" o fost pe realitatea parca si pe tipa n-am prea mai vazut-o la teve :))
anyway, ar putea sa faca un schimb de ore sau ceva... sa difuzeze toate tampeniile de crime/sinucideri dala ore la care nu s-ar uita numa aia pe care ii intereseaza asa ceva... nu de alta da daca nu ar mai difuza chestii in gen ar mai ramne vre-o 3 televiziuni, maxim, restu' ar da faliment :))