Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

joi, august 13, 2009

Sentimente

După ploaie, vine vreme bună. Sau în cuvintele mele: după ploaie, vine furtuna.

Să încep cu începutu. Urăsc diacriticile(ă,î,â,ş,ţ). Noi "Artys" am fost într-o luuuungă călătorie şi ăsta e motivu pentru care nu am scris de vreo lună jumate. Am umblat prin fiecare colţişor al lumii şi am cunoscut mulţi oameni noi şi în general lucruri noi. Încă lucrăm la un rezumat al călătoriei :).

Şi acum să revin la sentimentele mele. Le urăsc şi pe ele. Care e rostul lor? Să te facă să suferi. Nu ar fi mai uşor dacă nu te-ar interesa? De fiecare dată când ai încredere în cineva sfârşeşti trădat. De fiecare dată când implici sentiment în ceva, acel ceva moare, se termină, se intoarce împotriva ta sau alte bălării dinastea. De ce dacă iubeşti, cel/cea pe care o iubeşti îşi bagă picioru, sau chiar nu îl/o interesează? Am ajuns la concluzi că nimic nu mai merită încrederea mea, şi chestia în care voi mai pune sentiment va fi probabil ceva ce nu se va strica, nu se va termina, nu va muri sau nu va disparea. Voi deveni în scurt timp o insensibilă şi o nesupusă (asta sunt deja :P). Şi sunt foarte convinsă că îmi va fi mai bine. De ce să mă gandesc că cel de lângă mine suferă, când nimeni nu mă întreabă ce am paţit sau dacă sunt împăcată cu o anumită situaţie. De ce să nu îl bag în căcat până-n gât şi să preiau ce era al lui? De ce să nu sufere alţii din cauza mea? De ce sa îmi pese dacă nici altora nu le pasă?
De ce devin tot mai nervoasă cu cât avansez în scris? De ce am impresia că de acum înainte nu ii va păsa nimanui ce fac? De ce am impresia că în următoarea perioadă voi răni persoane înainte dragi? Voi arăta o faţă violentă... O voi arăta doar pentru simplu motiv că nu are cine să ma calmeze. Că nu va mai exista o persoană care să mă facă să gândesc mai liniştit şi pur şi simplu să mă transform în miel. Nu voi mai fi aşa. Nu vreau să mai iubesc, să îmi pese, să am remuşcări. Vreau să ignor.

Mersi că m-ai lăsat să îmi scot la vedere anumite gânduri, BloodLine.

3 comentarii:

BloodLine spunea...

U and me both:P.....colosala potrivirea.....defapt "potrivirea" ar fi mai corect k nu o fo placuta pt nici unu dintre noi.....da cand ti-am citit articolu park imi auzeam vocea mea din cap vorbind:).....keep it coming:D.....era si cazu sa mai postam ceva:P

Skely spunea...

kitty,
articolul e scris la cald. la fierbinte as spune chiar. ai spus ce-ai avut pe inima, mai mult sau mai putin si bine ai facut. bine pt tine. nu vreau sa fiu crud si sa-ti spun ca nimanui n-o sa-i pese si ca n-o sa primesti mai mult de cateva "awwhh.."-uri. uite ca tocmai am spus-o.
oricum, important e ca nu mai e, poate va mai fi. adica sigur va mai fi, iubire zic, in viata ta, si sigur va fi si de la tine. tot ce poti sa faci e sa te intaresti, sa simti ca cresti(nu-i cacofonie:)) ), si sa iubesti. cred.
sau hai la un hug si-o bere.

Kitty147 spunea...

poate ca o sa mai iubesc skely, dar acum chiar nu mai imi pasa de nimic, si nimicul ala include si iubire. si stiu ca de fiecare data cand iubesti o sa fii dezamagit sau tradat - deci ce rost are. dar suntem fiinte umane si asta ne e genetic sa facem.