Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, august 21, 2009

Lipsa de inspiratie

Deci deja incep sa ma simt nasol toti sciriu pe blog numai eu nu am inspiratie deloc:-< Drept ii ca in ultimu timp o fost vremuri destul de tulburi dar totusi asa o lipsa de inspiratie nu am mai avut de mult.
Cand am inceput blog-u am citit cateva articole de pe alte bloguri si am dat peste cateva bloguri care erau un fel de jurnal.Adica autoru blogului pur si simplu scria ce facuse ziua aia...
Daca ma apuc eu sa scriu ce fac in fiecare zi ar fi atata de monoton.Dimineatza ma trezesc beau o cafea si-mi fumez tigara de dimineata dupaia frec menta pana pe la 8 si ies cu prietenii pe la 12 cand ajung acasa ma pun sa dorm si a doua zi incep de la inceput.
Cred ca stiu de unde pana de inspiratie in ultimele 3 saptamani am trecut printr-o tona de cacaturi si am ramas foarte confuz si sper sa scap de chestia asta cat mai repede.Daca scriam pe blog ce am in cap in ultimu timp asi fi scris acelasi articol cu Kitty pt ca am trecut cam prin acelasi lucru amandoi.But life goes on.Nu stiu pt cat timp da it goes on.
Live as if you will die tomorow, learn as if you would live forever(Ghandi)

Niciun comentariu: