Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

sâmbătă, august 29, 2009

Resentiment

Tocmai mi-am dat seama ca nu imi pot ignora sentimentele. Sa urasc o persoana, o persoana pe care inainte o iubeam, este ceva ce nu am mai facut pana acum. Totusi nu pot zice ca o urasc. Doar ca nu ma pot obisnui cu ideea ca nu o mai iubesc. De fapt o iubesc dar degeaba. Nici eu nu stiu ce simt. Pur si simplu vreau sa ignor orice sentiment. Si nu pot. Chiar nu se poate. O vad zilnic aproape (pe acea persoana) si de fiecare data cand o vad imi pierd firea, iar cand vorbesc cu ea simt ca imi pierd cuvintele si nu mai pot scoate niciun sunet. Vi s-a intamplat? Ca mie nu. E ceva nou si ma enerveaza. Eu de obicei daca am un luctu sa il zic cuiva il zic orice ar fi, scort si la obiect. De data asta nu pot, nici daca imi dai in cap nu pot lega 3 cuvinte. Nu pot renunta la sentiment. Urasc treaba asta. Urasc situatia. Urasc acea persoana. MINT. Nu o urasc. Ma amagesc doar.

Un comentariu:

Bebelusha spunea...

Kitty va trece, te afli in perioada de negare,ai coborat de la etajul 10 direct la parter, stiu ca e greu de crezut ce iti voi spune,dar cu timpul senzatia va trece! nu uita k eu te iubi :*:*:*