Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

miercuri, iunie 24, 2009

24.06.2009

We really are some fucking assholes, aren't we? avem blogu asta de un an, nici nu stiu dar in curand o sa aniversam un an, si totusi postam mai rar de o data pe saptamana. Chiar mai rar de o data la doua saptamani. Patetic. Oricum, cum n-are rost sa mai povestesc o data concertul la care am fost luni la Bucuresti, si nici despre Bucuresti insusi n-as mai avea ce sa zic, o sa incerc sa bat campii in cateva randuri in speranta ca vizitatorii blogului sa se inmulteasca, nu intre ei ci in folosul nostru.
De exemplu, cine credeti ca il va vota pe Nati Meir in toamna, la alegerile prezidentiale? Sper ca am zis bine in toamna. Sau...Se mai uita cineva la fotbal? Mi se pare cam fara sens, din moment ce nu prea ai ce vedea defel.
aa..cred ca o sa ma duc sa mananc niste mazare. ii pot simti mirosul de aici, si mi s-a facut foame.
well...farewell!

3 comentarii:

Lia spunea...

eu sunt asshole cam de cand ma stiu :))

Kitty147 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Kitty147 spunea...

eu ma uit la fotbal :) toata ziua...mai nou beach football :>:>