Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

luni, ianuarie 12, 2009

The first one this year


Ce mult o trecut de cand nu am mai scris ceva pe blog.Nici unul dintre noi nu a scris anul asta:PIs primul care scrie:DIs mai cu mot:P
Asa ciudat mi se pare faptul ca nu gasesc subiecte despre care sa scriu.Cand am inceput blogul aveam idei cu tona acuma trec luni si nu pot sa scriu nici macar un articol.De asta vara ma tot gandesc sa scriu un articol despre politica de genu "Evolutie" si nu gasesc momentul ideal de a incepe si vreau sa fie perfect:P
PLEASE HELP!Dati-mi idei de subiecte!Despre ce sa scriu?
Banuiesc ca nu vreti sa va povestesc ce am facut de rev:P ati auzit destule povesti:PNu ca ar fi fost plictisitor o fost chiar super fun da sa nu va fac sa cititi mai mult:POricum ar fi ciudat sa povestesc numai eu mai ales ca toata echipa Artys am fost in acelasi loc de rev:P
"La multi ani!";)
PS.Un lucru trebuie sa il spun legat de rev:P Skely sa decis sa ceara o fata de nevasta si a facut-o! dar sa zicem ca nu a primit raspunsul la care se astepta.Oricum a reusit sa lase fata cu gura cascata=))

3 comentarii:

Lia spunea...

:)) draga de katze :X
in legatura cu subiecte :-? io cred ca toti avem creierul inca marinat in alcool si de-aia nu prea "ne vine" sa scriem :">
in legatura cu revul mai trebuia sa-mi mentionezi noua figura de dans dnb, si anume juji canotaj :X si poate si juji aro si batman (fara juji).
anyway =d> congrats for braking the ice

Skely spunea...

hehe..chiar a fost tare de rev..cat despre propunerea mea...nu mai zic nimic:)).
acum ca ai scris tu..sa speram ca ne apucam cu totii..an nou,idei noi,ochi noi.etc:D

Amy spunea...

sa shtii k skely ma uimeshte p zi c trece:))) shi vb f serios....am ramas mask knd am auzit c sa intamplat l mare.bravo tata!eshti cel mai tare:d