Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

marți, ianuarie 13, 2009

decizii, decizii!

M-a lovit asa..ca o boare! parca am citit asta la un status, sau e doar inspiratie. cum ziceam si mai inainte, azi is tot numa o inspiratie si o expiratie. si..inspirat fiind, m-am apucat sa scriu pe blog. expirat fiind, pe de alta parte, nu prea mi-am facut datoria de bun elev si am omis unele lucruri de pe "to do list".
dar, in sfarsit, de ce ar trebui sa facem lucruri care nu ne plac? e adevarat, viata nu-i toata numa un corn si-un lapte, dar numarul de cornuri si pahare cu lapte depinde de deciziile noastre. daca ei au decis ca nu le trebuie, noi am decis ca ne trebuie. si astfel ne bifam macar una din cele multe care trebuie consumate intr-o Doza Zilnica Recomandata. e mai greu aici...
mai am cateva luni pana o sa fiu major(Thanks God), si deja ma simt plin de semne de intrebare. multe sunt aiurea, si sunt desenate destul de naspa. altele arata chiar fain dar cand incerc sa feresc unul sa vad care e raspunsul din spatele lui, ma dor ochii, ca atunci cand testa oftalmologu lentilele pe ochii mei.
stiai ca o minuscula bucatica de ceva iti poate opri fluxul de sange de undeva din tine si poate sa te doara? asta o puteti lua si ca pe o metafora. daca o intelegeti... Are legatura cu versul ala care imi place la nebunie din "on the radio" al Reginei Spektor. si aici depinde de decizia noastra sau a mea sau a ta in special daca determini bucatica aia de ceva sa se miste si sa iti elibereze sangele.
depinde de tine daca o sa apari sau nu intr-o poza pe un site de "socializare" beat muci si cu o fatza capabila sa mareasca viteza de rotatie a Pamantului. doar ca nu chiar intotdeauna depinde de tine, asa ca exemplul nu e prea concludent.
insa in concluzie, am o vorba inteleapta pt voi: aveti grija ce decizii luati. si acum vorba adevarata si care trebuie luata in seama: nu conteaza ce decizii luati, pt ca soarta o sa le ia pt voi oricum.

6 comentarii:

Lia spunea...

totusi, mai faci si tu decizii care s-o invarte pe tanti soarta de sa nu se vadapt ca de fapt "destinu" tu l-ai fatat cu deciziile tale cu tat, nu el pe tine

Skely spunea...

ideea e ca io is de o parere complet opusa alei tale. dar nu sunt prea sigur pe ea asa ca iti accept comentariul cu placere:D

Kitty147 spunea...

tiam mai citit articolu de 3 ori...ori eu is prosta...ori tu esti prea destept...da iti las comentariu...sa nu zici ca noah...
oricum...ii interesant...tre sal mai citesc de vreo 5 ori pana inteleg ceva :>:>
nice work

BloodLine spunea...

Sti ca nu cred in soarta sau destin.......gandestete ca daca soarta ar lua deciziile in locul tau ai putea sa stai toata ziua acasa in fata calcului sau a calculatorului fara sa te mai intereseze de nimica sub pretextul ca asa ti-a fost sortit:P......ii dau dreptate lu kitty nu il intelegi din prima:P si

Melania spunea...

"pumpin' someone else's blood"

Sasha Fierce spunea...

Mai....alegerile le faci tu, iar prin alegerile respective iti cladesti o viata...viitorul ti+l faci tu cu manuta ta...