Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

vineri, aprilie 02, 2010

Obsesii

Traiesc din obsesii. Si ca sa stie toti despre ce vorbesc eu aici (scriu), obsesia ii treaba aia cand ai o idee fixa, de obicei destul de ciudata, nu te poti gandi numa la ea, te face sa te simti foarte ciudat, iti creeaza o stare de agitare si vrea neaparat sa fie rezolvata. In cazul meu, obsesiile is la ordinea zilei. Nu pot trai fara obsesii. De fiecare data am cate ceva in cap care vreau cu disperare sa indeplinesc. Fie urmatoru pachet de tigari pe care mi-l voi lua, fie un articol despre cat de ciudata sunt, fie o persoana. In cazul obsesiilor pe obiecte nu e asa problema, insa cand intervine o persoana, si implicit obsesia pe ea am nevoie in continuu sa vorbesc cu sau despre ea, sa stiu absolut totul despre ea, sa simt ca intr-un anumit fel o controlez. Nu e mare tragedie pana aici. Problema e cand acea persoana nu reactioneaza. Cand incerc sa fac tot ce pot sa vorbesc macar cu ea si nu reusesc. Si asta imi amplifica curiozitatea si orgoliul si implicit devin o obsesie primordiala. Trebuie sa recunosc ca prima obsesie pe care am avut-o pe o persoana dupa ce am venit inapoi in oras a fost BloodLine, dovada ca acum suntem best-friends. Ceea ce se rezuma ca el a reactionat la actiunile mele obsesive si ne-am foarte imprietenit. Persoana pe care am acum obsesie e genul de persoana cui nu ii poti intra sub piele. Ori te place ori nu. Urasc persoanele de genu asta. Le urasc pentru ca mi se par foarte misterioase. Imi plac misterele, dar alea care se pot rezolva. Il urasc pe el pentru ca nu ii pot dezlega misterul. E ca o scoica cu perla. Cum ma apropiu, puf, se inchide. Curiozitatea de a afla ce se ascunde sub imaginea de persoana dura ma omoara. Si asta a devenit obsesie. Vreau sa stiu neaparat ce se ascunde in spatele duritatii si sobritatii pe care o afiseaza. Vreau sa stiu cum gandeste, dupa ce principii actioneaza, ce il atrage, ce il intriga, tot. Il urasc pentru asta. Am nevoie ca obsesia sa imi fie alimentata. Am nevoie sa fac pasi spre a dezlega misterul. Am nevoie de o nisa pe care pot sa ma strecor in backstage. Vreau sa stiu ce e in spatele fatadei. Obsesie.

Nu pot trai fara obsesii. In permanenta trebuie sa stiu cum reactioneaza persoanele din jurul meu. Trebuie sa stiu cum functioneaza obiectele din jurul meu. Trebuie sa imi satisfac obsesiile, orgoliul si curiozitatea.

Un comentariu:

Skely spunea...

Facem intrecer cine se imprieteneste primul cu acea persoana? :)) lojic ca stiu despre cine e vorba, dar discretia e o virtute. ;)