Subiecte

Daca doriti sa cititi despre anumite subiecte sau pur si simplu doriti sa ne usurati un pic munca lasa-ti comment-uri la articole in care sa propuneti si subiecte despre care sa scriem.

miercuri, septembrie 23, 2009

Jos cu bloggerii populari. Sus cu cei care dezvolta teoria chibritului

Bai, nu se face asa ceva. Eu stiam, din propria-mi cultura si educatie, ca aruncatul cu pietre intre oameni, in epoca noastra e specific tiganilor. Nu oamenilor. Cu atat mai putin bloggerilor, care au un punct in plus la inteligenta deoarece stiu sa deschida un calculator si sa tasteze ce trebuie acolo. Chiar mai putin acelor bloggeri care au jdemii de vizitatori unici pe saptamana.
E de inteles faptul ca dupa ce scrii timp de cateva luni despre plictisitoarea ta existenta incepi sa-ti mai pierzi din idei si sa incerci sa aburesti si aberezi. Dar, serios, nu te apuci sa scrii despre cat de naspa sunt blogurile alea inferioare, cu putine comentarii, cat de multi idioti s-au apucat in ultima vreme de blogging, sau sa zici ca daca nu scrii nu stiu cate articole pe luna si nu scru despre subiecte de interes general, nu exist. Vrei sa zici ca nu exist pt tine. Ce bine! Chiar nu ma intereseaza parerea ta, Zoso, Cabral, Visurat sau mai stiu eu ce bloggeri populari ale caror bloguri nu le-am citi si nici n-am de gand sa o fac. Si chiar nu-mi pasa ca o sa mai scrieti asa zise articole in care o sa zugraviti portretele scriitorului pe blog care nu-si merita supremul nume de blogger.
Nu pot zice ca ma bucur, dar cu siguranta va dmir pt ca reusiti sa faceti bani dintr-o chestie atat de banala. Iar daca vreti sa nimiciti blogurile proaspat formate, nimiciti-le cu niste articole dupa care ar saliva si o albina , nu cu cacaturi de trei randuri in care va povestiti aventura de a calatori intre doua semafoare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Te susţin. Serios. Io i-am citit pe ăştia amintiţi de tine - Cabral, Zoso etc - şi să-ţi spun sincer...nu ştiu exact din ce motive au ajuns acolo în topul blogurilor româneşti. Au uitat probabil că şi ei au plecat de jos, că şi ei au avut la un moment dat UN post pe blog, cu ZERO comentarii. Ştiu că gusturile nu se discută, dar am întâlnit nşpe bloguri cu chestii mult mai interesante decât ale celor din top, bloguri care poate n-o să aibă şansa niciodată să ajungă printre cele mai citite şi cele mai vizitate. Vezi, până şi în blogging e vorba doar de business :D

Mircea V. Turdean spunea...

Eu nu vad blogul ca pe ceva care ar trebui sa devina o pagina foarte vizitata. Daca este vizitata si ies si ceva bani, cu atat mai bine. Dar cred ca principalul gand ar trebui sa fie "stiu ceva si mi-ar place sa stie si altii, sau am ceva fain sa-ti arat".

Cel putin asta-i la mine.

@lungime de unda, imi place titlul blogului foarte mult ;)

verde ursuz spunea...

si ce facem cu cei care fura continut de blog?